Få kontakt til Danmarks mest innovative læsere

 

Bring din annonce i Iværksætteren, her på vores hjemmeside, eller i vores nyhedsbrev, og få kontakt med danmarks mest innovative iværksættere samt rådgivere, interesseorganisationer, investorer og netværksorganisationer m.fl., som alle kan være interesserede i din virksomhed.

Kontakt: annoncering@d-i-f.dk

Udgivelsesplan 2019 - Iværksætteren

Udgivelses- & annoncedatoer for magasinet 2019 

#1 Udgivelse: 1. marts
#1 Annonceadeadline: 17. februar

#2 Udgivelse: 1. maj
#2 Annoncedeadline: 9. april

#3 Udgivelse: 15. juni
#3 Annoncedeadline: 25. maj

#4 Udgivelse: 24.sepetember
#4 Annoncedeadline: 30.august

#5 Udgivelse: 18. november
#5 Annoncedeadline: 24. oktober

#6 Udgivelse: 1. januar
#6 Annoncedeadline: 15. december

 

Trykt annonce i Iværksætteren

Materiale print
Alle priser er inkl. farve. Annoncemateriale til print skal leveres som trykklar PDF-fil (min. 300 dpi, CMYK, max 20 MB).

 

Topbanner på www.d-i-f.dk

Annoncedeadline
Web-banner kampagne kører i 4 uger med start om mandagen. Bannerannoncer placeres i rotation.
Deadline: 3 arbejdsdage før kampagnestart (onsdag i ugen før kampagnestart).

Formater
Filtyperne PNG, JPEG eller animeret GIF. HTML5. Max 3 loops pr. banner-annonce. Animation max 15 sekunder eller 45 sekunder ved i alt 3 loops.
Max 18 frames pr. sekund.
Max 50 KB.

Til alle typer bannerannoncer skal der medsendes link.

 

Banner og sponsoreret indhold på nyhedsbrev

Et annoncebanner eller sponsoreret artikel i nyhedsbrevet udsendes 4 gange pr. kampagne fordelt over 4 uger.

Udsendelsesplan for nyhedsbrevet Iværksætteren
Nyhedsbrevet udsendes torsdage kl. 20.00.

Annoncedeadline til nyhedsbrev
3 dage før udsendelsesdatoen, hvilket betyder mandagen inden kl. 12.00 i udsendelsesugen.

Materiale til Nyhedsbrev
Filtyperne JPEG eller GIF og må ikke indeholde animation. Max 50 KB. Til alle typer bannerannoncer skal der medsendes URL-adresse.