Projektet og webinarrækken Comeback er blevet afviklet i samarbejde med Facebook Danmark.  Som konsekvens af COVID-19 og den svære situation, som virksomheder er endt i, har Dansk Iværksætter Forening på kort tid udviklet et nyt format, kaldet Comeback. En webinarrække der forsøger at gribe fat i det vigtigste (i følge os); at fokusere på som virksomhedsejer i krisetider. Målsætning: At give seerne viden om, hvad der kan få dem på rette spor igen, og i ordet Comebacks betydning ligger en tro på, at det nok skal lykkes. Vejen for SMV’er er traditionelt brolagt med op- og nedture, men ekstraordinære mange SMV’er er her midt i Corona-krisen hårdt ramt på deres levebrød, deres salg og omsætningen er i frit fald.   På få uger er deres livsværk ved at smuldre, og mange søger økonomisk hjælp, gratis rådgivning og motivation blandt andre i samme situation. De hungrer efter en genrejsning i en ny virkelighed med nye spilleregler. Den gode nyhed er, at de digitale betingelser ikke blot hører til krisetider. Situationen kan – alvoren taget i betragtning – være et nødvendigt digitalt skub til iværksætterne, som kan løfte deres forretning – også post-corona. Stemningen er nu tungere i takt med at mulighederne svinder


Opret et gratis medlemsskab herunder for at få fuld adgang til alle vores artikler, den nyeste digitale udgave af vores medlemsmagasin Iværksætteren, og støt samtidigt op om dansk iværksætteri.

Er du allerede gratis medlem, så login nedenfor.

Logge Ind

   
Ny Bruger Registrering
*Obligatorisk felt