Niels Christiansen, Redaktør Bootstrapping.dk adidas Originals har indgået et globalt partnerskab med den danske startup Girls Are Awesome. Et partnerskab, der har resulteret i en global distribueret tøj- og skokollektion, der går hånd i hånd med projekter og kampagner, der skal fremme kvindelig repræsentation i kultur- og musikbranchen. Partnerskabet er for Girls Are Awesome kulminationen på deres arbejde gennem de sidste fire år, hvor de gennem purposedrevet medieindhold, events, branding og partnerskaber har forsøgt at fremme diversitets- og inklusionsdagsordenen ved at løfte og eksponere en bred vifte af rollemodeller. ”Det giver os mulighed for at sprede vores budskab yderligere, understøtte vores daglige arbejde og er med til, at vi kan skabe et større aftryk i fremtiden” Girls Are Awesome indgik tilbage i 2017 et partnerskab med adidas Originals i Centraleuropa, og med den nye aftale bliver partnerskabet globalt. Samarbejdet bygger på en fælles vision for at løfte kvinder, bygge fællesskaber og skabe forandringer. “Skabelsen af denne kollektion er en naturlig udvikling af de tre års samarbejde, Girls Are Awesome har haft med adidas Originals i Centraleuropa,” fortæller Søs Bondo, branddirektør hos Girls Are Awesome. ”Det giver os mulighed for at sprede vores budskab yderligere, understøtte vores daglige arbejde og er


Opret et gratis medlemsskab herunder for at få fuld adgang til alle vores artikler, den nyeste digitale udgave af vores medlemsmagasin Iværksætteren, og støt samtidigt op om dansk iværksætteri.

Er du allerede gratis medlem, så login nedenfor.

Logge Ind

   
Ny Bruger Registrering
*Obligatorisk felt