Af Alex Randrup Eachthing er en virksomhed, der vil sikre, at vi som forbrugere kan tage gode valg, når vi handler ind. Vi bliver dagligt konfronteret med information, om hvad der er godt eller dårligt, men det er nærmest umuligt at for os at handle på. Enten har vi for meget, eller for lidt information, eller måske er informationen bare for kompleks. F.eks. er palmeplantager medvirkende til ødelæggelse af regnskoven, men hvis du vil undgå palmederivativer, skal du kende over 200 forskellige ingrediensnavne – men de alternative ingredienser der bruges, kan faktisk være endnu værre. Vi synes, at det er urimeligt og uretfærdigt, at det skal være så svært for os som forbrugere at tage gode valg – og det vil vi ændre på i eachthing. Jeg vil huske 2019 for, at vi launchede eachthing-platformen, hvilket selvfølgeligt var en kæmpe milepæl. Vi vandt også Iværksætterprisen i kategorierne bæredygtighed og tech. Vi kom ind i +Impact accelerator og blev inviteret til Israel af Det Danske Innovationscenter som en af de mest innovative food-tech virksomheder i Danmark. Der skete rigtig mange gode ting for eachthing, men det som 2019 kommer til at blive husket bedst for, er, at Sven fik en datter,


Opret et gratis medlemsskab herunder for at få fuld adgang til alle vores artikler, den nyeste digitale udgave af vores medlemsmagasin Iværksætteren, og støt samtidigt op om dansk iværksætteri.

Er du allerede gratis medlem, så login nedenfor.

Logge Ind

   
Ny Bruger Registrering
*Obligatorisk felt