Har du dine kunders tillid? Dit budskab kan være enestående og dit produkt ligeså, men har du ikke din målgruppes tillid, så er det ekstremt svært at sælge det. Hvordan får du dine kunders tillid gennem dit website? Det er en udfordring som er forskellig fra website til website, men der er nogle helt enkle tanker som du bør gøre dig, når du vurderer hvordan netop din virksomhed vælger at fremstå online og dermed hvordan I vil vise målgruppen at de kan stole på jer. Føler du allerede at du har styr på det? Ellers er det godt givet ud at læse med de næste 1-2 minutter, hvor jeg deler nogle effektive metoder. Klassikeren – Fremhæv kundeanmeldelser Klassiker… Men der er stadig mange der absolut ikke har styr på det. Enten fremhæves de slet ikke eller så er de overhovedet ikke tilgængelige på hjemmesiden. Der findes efterhånden et væld af nemme metoder til hurtigt og enkelt at implementere kundeanmeldelser på din hjemmeside. Implementér dem gerne mere end ét sted. Hos NB Digital har vi implementeret anmeldelser på både forside, undersider, blogindlæg mm. Men hvorfor så mange steder? Vi vil sikre at besøgende ser dem og er klar over at ikke alle besøgende bevæger sig til andre sider end den landingsside de ender på, og samtidig ved vi at kundeudtalelser på landingssiden kan været grundlaget for yderligere interesse og dermed fastholdelse af brugerne. Et godt B2C webshop eksempel ses, når jeg på Google søger efter en rød racercykel på Google, så ser jeg Cykelexperten som tydeligt, allerede på produktsiden, fremhæver deres Trustpilot-anmeldelser til ethvert produkt. Det er iøjnefaldende og skaber troværdighed uden at potentielle kunder skal lede længe. Vis at der er mennesker bag. Skab tryghed hos din målgruppe ved at vise at der rent faktisk er mennesker bag. Læg det


Opret et gratis medlemsskab herunder for at få fuld adgang til alle vores artikler, den nyeste digitale udgave af vores medlemsmagasin Iværksætteren, og støt samtidigt op om dansk iværksætteri.

Er du allerede gratis medlem, så login nedenfor.

Logge Ind