Når man skal starte en hjemmeside eller en webshop, hvorfra man forhandler produkter såsom elektronik eller modetøj, er det vigtigt at man sikrer sig at markedet eksisterer omkring sin forretning. Et eksempel kunne være, at hvis man har en passion for beklædning og ønsker at blive tøjforhandler, så er det vigtigt at man udvælger sit sortiment efter sin geografiske lokation. I Danmark og generelt norden – er mange mennesker interesseret i moderigtig tøj med et simpelt udtryk, og gerne i fantastisk kvalitet. Hos Townsfolk har vi fundet det lukrativt at forhandle netop det Københavnere ønsker at gå i, selvfølgelig stadig med passion med det tøj som vi finder lækkert. For at finde inspiration til at kunne finde ud af, hvordan man kan sikre sig at man imødekommer potentielle kunders interesse kan man eksempelvis læse modemagasiner og blive inspireret af sociale medier. På denne måde tilrettelægger man sin forretning således at man kan skabe flest kunder, og større omsætning. Så husk, at sørg for at jeres produkter passer overens med jeres geografiske lokation! På denne måde skaber i både flest kunder, større iværksætterglæde og samtidig fastgør i jeres position på det givne marked! Håber at artiklen her har givet stof til eftertanke – og held og lykke med jeres iværksættereventyr!!


Opret et gratis medlemsskab herunder for at få fuld adgang til alle vores artikler, den nyeste digitale udgave af vores medlemsmagasin Iværksætteren, og støt samtidigt op om dansk iværksætteri.

Er du allerede gratis medlem, så login nedenfor.

Logge Ind