Annoncørerne på Facebook, Instagram, Google mm. bliver flere og flere, hvilket får klikpriserne til at stige til højder hvor mindre virksomheder ikke kan være med længere – eller har svært ved at skabe overskud gennem annoncering.Tryksager derimod kan købes i store mængder til små penge. Du kan med trykte medier spare mange penge og samtidig komme ud til mange mennesker på en anden måde end forbrugerne er vant til i dag. Med det rette budskab, grafiske design og papirvalg kan du opnå en konkurrencefordel og printe din virksomhed ind i kundernes bevidsthed og opnå en “wow” effekt.

Tryksager kan noget specielt, som de digitale medier stadig ikke kan. Tryksager kan pirre kundernes syns- og følesanser – og så har vi tendens til bedre at huske virksomheder og logoer gennem trykte medier, end annoncer på nettet.

Vi oplever ofte større opmærksomhed omkring tryksager end digitale annoncer, som vi bliver overeksponeret for hver dag. Vi har opstillet en form for “filter” for digitale annoncer, fordi vi ser så mange. Derfor kan du med tryksager skille dig ud fra mængden og skabe en oplevelse for modtageren ved at have et flot gennemtænkt layout, informativt indhold og ikke mindst noget lækkert papir til at pirre modtagerens sanser.