1. Find et arbejdsområde
Har en bestemt plads til at gøre dit arbejde. Skift et ekstra værelse til et kontor. Hvis pladsen er begrænset, skal du finde et skrivebord eller et bord, der er specifikt til dit arbejde. Et udpeget arbejdsområde vedrører nogle få grunde.
For det første har du plads til at sprede dine arbejdsmaterialer – såsom papirer, bøger og rapporter – og lade dem ud hele dagen. Dette slår arbejde ved køkkenbordet. Derefter skal du rense dine materialer til frokost; få alt ud til at arbejde om eftermiddagen; og ryd alt væk til aftensmad. For det andet kan et dedikeret arbejdsområde hjælpe din motivation. Når du går til dette udpegede rum, ved du, at det er tid til at arbejde.

2. Invester i arbejdsmaterialer
Nogle virksomheder køber udstyr, fra skærme til papir og penne, til deres medarbejdere, så de er sat op til succes. Andre overlader det til medarbejderen til at købe ekstra.
Jeg har arbejdet for begge typer virksomheder og finder ud af at have de rigtige materialer, hvad enten jeg køber dem eller ej, er det værd. Investering i et par forsyninger er en forholdsvis minimal omkostninger til at gøre godt arbejde og opretholde autonomi arbejder fjernbetjening.

3. Lav en tidsplan
Giv din dag nogle strukturer og lav en tidsplan for dagen fremover. Jeg laver en time for timeplan hver aften, der indeholder mine prioriteter, og når jeg arbejder på dem. Så på tirsdag udarbejder jeg en skema for onsdag.
Jeg planlægger også pauser. For eksempel, efter at have skrevet en artikel i to timer, tager jeg en 15 minutters pause. At tage pauser er en vigtig del af styringen af ​​din energi hele dagen. At forlade dit hjem eller lejlighed lidt og tage en tur er en fantastisk måde at øge dine energiniveauer for eftermiddagen fremad.

4. Kommuniker med kolleger
Jeg arbejder i store klumper af uafbrudt tid. Men jeg er ikke en eremit hele dagen. Jeg prioriterer også kommunikation med kolleger, og det er vigtigt at gøre, når du arbejder fjernt.
Jeg finder det nyttigt at kontrollere digitale kommunikationsværktøjer på bestemte tidspunkter i løbet af min dag. Når jeg opretter min daglige tidsplan, bemærker jeg, hvornår jeg tjekker e-mail og Slack, for eksempel. Nogle mennesker opretter et automatisk svar på deres e-mail og advarer kolleger, når de skal forvente et svar. Og stadig andre, som ledere, kan finde det nyttigt at fortælle holdets medlemmer på forhånd, når de er tilgængelige til at snakke eller svare på e-mails.

5. Har udpeget arbejdstøj
Separat arbejde fra spil med det tøj du bærer, anbefaler Jason Fried, CEO for Basecamp, i sin bog Remote: Office Not Required. Måske har du en håndfuld “arbejde” t-shirts, som adskiller sig fra de t-shirts, du bærer, når du slapper af på en lørdag eftermiddag eller om aftenen. At have udpeget “arbejde hjemmefra” tøj kan få dig i den rigtige tankegang, som Fried foreslår.

6. Reducer distraktioner
En af fordelene ved at arbejde hjemmefra er at undslippe arbejdsforstyrrelser, der pålægges dig. Så overvæld dig ikke selv med “hjemme” distraktioner, som at tænde tv og rulle gennem nyhedsfeeds på Facebook. Hvorfor? Det skyldes, at multitasking ikke virker. At skifte mellem opgaver kan resultere i så meget som 40% tab af produktivitet, ifølge Dr. David Meyer i en American Psychological Association artikel.

7. Bestem slutningen af ​​din arbejdsdag
En fælles udfordring virker for meget, når du arbejder fjernt. Du ser din computer i nærheden, og du har en grin om at kontrollere din email hele tiden hele aftenen.
Derfor er det vigtigt at bestemme på forhånd, når din arbejdsdag slutter. Medtag dette i din daglige plan diskuteret ovenfor. Derefter lukkes din bærbare computer og placeres i din bogtaske eller lukker din kontordør, så din computer er ude af syne.

8. Brug dine peak timer effektivt
Nogle virksomheder giver dig mulighed for at arbejde hvor du vil (fjernbetjening) og når du vil (fleksibel arbejdsplan). Hvis din virksomhed tilbyder en fleksibel arbejdsplan, er det afgørende at bestemme dine maksimale arbejdsperioder. Arbejder du bedst første ting om morgenen? Er du mere opmærksom omkring frokosttid?
Svaret på sådanne spørgsmål kan hjælpe dig med at bestemme dine højeste arbejdsperioder. Jeg er en morgen person; Jeg foretrækker at arbejde tidligt om morgenen og straks efter frokosten. Jeg prioriterer mine vigtige opgaver for disse perioder og gemmer mindre vigtige ting til senere på dagen, hvor jeg er mentalt træt. At vide, hvornår du arbejder bedst kan hjælpe dig med at få mest muligt ud af din dag.
Flere virksomheder bør forklare, hvordan medarbejderne kan være effektive, når de arbejder fjernt. Indtil da kan du prøve ovenstående forslag og se, hvad der virker bedst for dig.

De bedste Hilsner
Benjamin
Purepleasure.dk