WEBSITE PORTALER
WEBSITE PORTALER. HERIGENNEM KAN DRØMMEN OM EN PASSIV INDKOMST REALISERES, FORDI EN WEBSITE PORTAL FUNGERER PÅ FX KOMMISSION OG/ELLER MED EN ABONNEMENTLØSNING. VED KOMMISSIONSORDNING INDKASSERER DU PENGE HVER GANG ET PRODUKT AFSÆTTES. HVIS DU VIL HAVE EN PORTAL FOR DIÆTISTER, SÅ KAN WEBSITE PORTALEN TILBYDE DIVERSE KOSTPLANER. NÅR EN KOSTPLAN SÆLGES, FÅR DU KOMMISSION. HVAD DU SÆTTER KOMMISSIONEN TIL, ER OP TIL DIG. DU KAN OGSÅ LAVE EN ABONNEMENTLØSNING. EVT. HVIS DIN WEBSITE PORTAL EN DAG BLIVER SÅ STOR, AT DEN ER DANSKERNES FORETRUKNE PORTAL, SÅ KAN DET KOSTE X ANTAL KRONER PER MÅNED AT ANNONCERE PÅ PORTALEN.

Lønsom forretning
En webportal kan hurtigt vokse og blive en lønsom forretning. Det er Justeat, Deal og Wellnessportalen eksempler på. Det kræver naturligvis opsøgenhed, gåpåmod og tålmodighed, i det dit arbejde er at få folk ind på websitet, og det tager tid og kræfter. En websiteportals formål er at lave et grundigt og til tider hårdt forarbejde for senere at høste gevinsten i form af passiv indkomst. Hvis du kan bringe værdi til dine annoncører. Dvs. hjælpe dem med at få kunder igennem portalen, så har du pludseligt en guldmine.

Værktøjer til opstart
Linkedin kan være en metode til at komme i kontakt med folk verden over. Hvis din portal kan gavne deres forretning, hvorfor skulle de så afslå dit tilbud? Linkedin huser ekstremt mange diætister, som kunne være interesseret. Det er ganske enkelt et spørgsmål om, hvor dygtig du er til at sælge ideen. For ideen er jo god nok. Hvis det, i første omgang, er gratis at være på portalen, og man på portalen kan optimere sine chancer for at få kunder, hvorfor så sige nej til at lægge sig derind?

Sneboldeffekten
Diætisten opretter en profil, sætter en kostplan til salg, sælger kostplanen, og du tjener på kommissionen. Sælgeren gør selv et arbejde i at få afsat sine produkter og annoncerer evt. på instagram, facebook og twitter og trækker på den måde trafik til sin profil og dermed til din webportal. Denne webportal ide kan dermed blive en snebold, som det kræver kræfter at sætte igang, men som så vokser sig større og større af sig selv. Og nedenfor listes nogle forretningsideer bygget ud fra ideen om portaler.

Ideen og systemet bag
En portal hvor diætister kan sælge deres kostplaner igennem. De kan oprette en gratis profil og oploade de kostplaner, som de vil. De kan også selv fastsætte prisen. For hvert et køb der gennemføres får portalen 10 procent. Dvs. et system hvor transaktionerne kører automatisk. 90 % til diætisten og 10 % til portalen.

Sådan en portal kan vi programmere for dig. Se: Webportaler.

På diætistens profil kan slutbrugeren give ratingsstjerne til sælgeren samt efterlade en kommentar efter, at et produkt er købt. På den måde vil sælgeren selv være interesseret i at levere ordentlig kvalitet, i det det modsatte skader ham selv. Uden anmeldelsesfunktionen kan du risikere, at folk opretter sig og sælger produkter af lav kvalitet, fordi det alligevel ikke kan læses nogle steder, hvor tilfreds sælgeren gør sine kunder. Denne anmeldelsesfunktion er med i de webportaler, som vi tilbyder.

Diætistens sælgerprofil
Selvstændigt kan diætisten oploade en video, indsætte et billede, sætte produkter til salg, lave tilbud osv. Ideen er at bygge en portal, hvor der er et minimum af administration for dig.

Eksempler på website portaler
Deal

Justeat

Wellnessportalen

Få lavet en webportal på: http://xn--ivrkstterwebsites-srbd.dk/2018/08/01/website-portaler/