Optimer dine Emails
Når du skriver en mail er det vigtigt dit budskab fremgår med det samme og at den fanger modtageren. Modtager, Emne samt afsenderlinjen er din første chance for at fange læseren.

Når din mail bliver åbnet af din modtager, er det vigtigt at fastholde læseren, ved at holde en rød tråd mellem ovennævnte og indholdet af selve mailen. Når det er etableret kan du udvide dit budskab og lave din CTA.

Dine mails nu er i orden og modtageren gladeligt klikker på din CTA, men hvordan ser din landingsside ud i forhold til dit indhold i mailen. Det er nemlig utrolig vigtigt at opretholde en linje mellem dit indhold i mailen og indholdet på din side. Hvilket skal forståes som at det er vigtigt at din side stemmer overens med læserens forventninger. Detter øger nemlig læserenes tilbøjelighed til at konvertere til din side.

Hvis du ikke har noget at fortælle, som kan påvirke dine besøgenes liv, så tænker du ikke hårdt nok –