Når man skal lave en digital marketing strategi er det vigtigt at holde sig for øje hvad målet med kampagnen, løbetiden, budgettet og ikke mindst målgruppen.

Der er mange måder at gøre det på og ikke kun én rigtig, men i dette post vil jeg gennemgå nogle aktuelle råd som mange mindre virksomheder kan gøre brug af for at øge deres omsætning igennem social medier, søgemaskineoptimering mm.

Facebook ses dagligt af mere end 936 mio. brugere (apr. 2018) – det er mere end 10.000 hvert sekund!

I Europa er der 335 mio. daglige brugere, 467 mio. hver måned (apr. 2018). Så ikke overraskende har dette medie en stor betydning for virksomheder, der ønsker at markedsføre sine produkter/services via de sociale medier.

Udfordringen er, at det er rigtig svært at komme igennem med sine budskaber. Der uploades mere end 3 mio. posts – hvert minut! Som marketer er det derfor essentielt at vide, hvordan du bedst anvender Facebook, Instagram, Linkedin eller Snapchat i din …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.