Iværksættertrio når rekordvækst med digitale marketingsspil
Med en ny og styrket ejerkreds er det lykkes iværksætterne bag Scratcher at skabe vækst og forretning på virksomhedens koncept. Omsætningen er eksploderet, og Scratcher er nu aktiv på flere europæiske markeder.

Ideen, som Henrik Lund fik tilbage i 2016, var rigtig god. Produktet, en digital platform der gør det muligt for virksomheder at lave deres egne marketingkampagner med fokus på at skaffe nye kunder gennem digitale spil og quizzer, var rigtig godt. Men kundetilgangen gik simpelthen for langsomt. Virksomheden Scratcher havde brug for folk med kommerciel baggrund, og Henrik Lund udvidede i begyndelsen af 2018 ejerkredsen med René Mieritz og Casper Christiansen, begge med solid erfaring i salg og markedsføring. Siden da har der været efterbrænder på væksten, og kundekredsen tæller nu store virksomheder, som Power, Georg Jensen Damask og Matas.

– Casper og jeg kunne med det samme se, at …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.