Mange webshops er dybt afhængige af et godt julesalg. Derfor gælder det om at være 100% klar til opgaven og få mest muligt ud af den øgede efterspørgsel i november og december. Hvordan bliver du som webshop klar til julehandlen?

Jeg har kigget oplevelsesvirksomheden DuGlemmerDetAldrig over skulderen og set, hvordan de forbereder sig på at få solgt flest mulige julegaver til den laveste pris pr. kunde som muligt.

Her er mine findings.

Remarketing

Den store afhængighed af julehandlen betyder, at klikpriser og konkurrencen stiger voldsomt. Det vil altså sige, at prisen for en ny kunde kan gå hen og blive meget dyr. Så dyr, at julehandlen i værste fald går hen og bliver en underskudsforretning.

For at undgå sådan et scenarie er det en god ide at have et stort fokus på remarketing: Markedsføring over for mulige kunder, der på den ene eller anden …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.