Med et par esser i ærmet har iværksætterne Tobias Hinchely og Mikkel Pedersen kastet sig ud i, hvad der for mange kan minde om mission impossible. De vil have et opgør med vinsnobberiet og give vinen tilbage til folket. Med deres nystartede virksomhed Bacchus Box vil de ruske op i vinmarkedet på en ny og innovativ måde, som endnu ikke er set herhjemme.

Af Alex Randrup 

Året hed 2015. Stormen Egon rasede over Danmark, vi brugte alle hashtagget #jesuischarlie, Frankrig vandt VM i fodbold, vi dansede til Lukas Graham og iværksætter Tobias Hinchely fik en god idé. Idéen var, at vin skal være mere tilgængeligt, enklere at få, lettere at nyde og sjovere at lære om. Vin serveret på en forfriskende måde til brugere med eller uden den største forhåndskendskab til de gyldne dråber.  

Tre år senere blev fundamentet støbt. Og et …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.