Det går godt i dansk e-handel, og det skal vi være rigtig glade for. Og når det går rigtig godt, så er det helt naturligt, at man gerne vil udvide til nye markeder og ride videre på en bølge af succes. Men selvom det lyder nemt, så er der ingen garanti for, at man får succes i eksempelvis Sverige eller Norge, selv hvis det går godt herhjemme. Så hvis du kender nogle, der vil tage dette spring, kommer der her fem simple tips til at få succes i udlandet som webshopejer.

Af Halfdan Timm, Head of Social, Obsidian Digital

1. Hav tålmodighed – læg en lang strategi
Det første, man bør gøre, er at lægge en strategi. Og den bør være lang!
Succes kommer ikke af sig selv, og særligt hvis man gerne vil have succes organisk med sin SEO-indsats, hvilket er helt naturligt, så gælder det om at slå koldt vand i blodet. SEO er som bekendt ikke gratis, men det er afgørende, at man både har ressourcer og tålmodighed, hvis man vil have …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.