Af Kasper Bengtson, Facebook Marketing Specialist

Der findes mange metoder til leadgenerering via Facebook, men den mest simple er uden tvivl platformens egne lead-annoncer, som lader brugeren indsende sine oplysninger uden at forlade nyhedsstrømmen, hvor annoncen vises. Brugerens oplysninger udfyldes af Facebook, så det kræver blot et enkelt klik at tilmelde sig et nyhedsbrev, ansøge om et job eller oprette en aftale med en ejendomsmægler.

I indlægget her vil jeg illustrere de fem steps, du skal igennem, for at opsætte en profitabel leadkampagne på Facebook.


1. Identificér din målgruppe
Start med at identificere de mennesker, du vil indhente oplysningerne på. Via Facebooks målgruppeværktøj kan du oprette …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.