Den aarhusianske virksomhed Reshopper har gjort det billigere og mere bæredygtigt at være småbørnsforældre. På Reshopper-app’en kan forældre købe og sælge brugt børneudstyr, og Reshopper har på bare fire år fået succes på det danske marked. Med et Vækstlån til iværksættere fra Vækstfonden skal Reshopper til at ekspandere internationalt.

I en tid hvor bæredygtighed og deleøkonomi står højt på danskernes dagsorden, har den østjyske virksomhed Reshopper sat sig tungt på børnetøjsmarkedet. Reshopper er en app, der gør det billigt og overskueligt at købe og sælge brugt børnetøj. Samtidigt har virksomheden satset benhårdt på det lokale marked, hvor der er kort mellem køber og sælger, og det giver pote for Reshopper, der i 2016 kunne tælle mere end 1 million handler via app’en.

“Vi fokuserer på den lokale handel mellem forældre. Man kan sige, vi har skabt …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.