Arbejder du med online markedsføring? Så har du med garanti hørt om content marketing.

Selvom disciplinen har fokus på indholdsproduktion, handler content marketing om andet og mere end at skabe værdifuldt og relevant indhold.

Det handler også om det lille ord, der kommer efter content, nemlig marketing.

DET SKAL DU VIDE OM CONTENT MARKETING
Content marketing er ikke en disciplin, der kan udføres som venstrehåndsarbejde. Det kræver både tid og kræfter at få succes med content marketing.

Det er derfor ikke en indsats, som alle skal kaste sig hovedløst ud i.
Hvis du vil have succes med content marketing, skal du tage disciplinen seriøst.

Du skal vide, hvad du vil med din indsats, inden du kaster dig ud i arbejdet. Derfor skal du nøje overveje:

– Hvad vil du gerne opnå? Hvad er succeskriteriet?
– Hvad skal hvert enkelt stykke indhold bruges til?
– Hvordan kan du sikre, at I når jeres mål?

Det er afgørende, at din content indsats tager …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.