Som iværksætter er det vigtigt at tænke i markedsføring. Du kan have et nok så godt produkt eller den bedste idé, men hvis ingen af dine potentielle kunder hører om det, så kommer du ikke ret langt.

Kan du huske de gamle kogebøger fra Karolines Køkken? Faktisk er opskriftsamlingerne et af de første eksempler på content marketing i Danmark. Kogebøgerne blev husstandsomdelt for mere end 50 år siden, og danskerne var meget begejstrede for at prøve de gratis opskrifter. At de i virkeligheden var uddelt i samarbejde med Mejeriforeningen for at få danskerne til at købe flere mælkeprodukter, var ikke noget man tænkte så meget over i de små hjem. Der blev bare lavet masser af lasagne, deserter og gryderetter – og alle opskrifterne indeholdt mælkeprodukter.

Marketingdisciplinen har været under stor udvikling i de seneste årtier. I dag er digital markedsføring en oplagt måde at prøve dig frem og måle effekten af dine markedsføringstiltag. Det er dog stadig …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.