Gennem en længere periode har jeg skrevet på en crowdfunding guide, som var resultatet af de erfaringer jeg havde gjort i forbindelse med to crowdfunding kampagner på Kickstarter. Én som gik godt og én som gik knapt så godt. Disse erfaringer gik under navnet “Crowdfunding Ninja”, fedt navn ikke?

Meningen med Crowdfunding Ninja var at dele min viden med andre som havde interesse indenfor crowdfunding, da jeg følte at der fandtes en “videns-gap” mellem crowdfunding og crowdfunding i Danmark. Mine ambitioner var store for projektet. Jeg fik lavet en hjemmeside, fik udarbejdet e-mail automationsflows, var landet rundt for at interviewe andre kampagneskabere, fik opsat bogen grafisk, osv.

Men så gik jeg i stå – projektet stod stille. Tiden gik og månederne tog fart og før jeg har set mig omkring var der gået år. En dag dukkede bogen pludseligt op igen efter en samtale med en kollega, som spurgte:

“Hvorfor deler du det ikke bare på LinkedIn i stedet for den bare …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.