Second-hand foregår ikke længere en lørdag formiddag med hovedet dybt begravet  i kasser med guld. Loppemarkeder foregår online. Med swipes og følgere foregår krejlerjagten nu digitalt. Det nyder genbrugsappen Tradono stor succes med. En fusion med den tidligere konkurrent Trendsales har sat fart på virksomheden, og de er nu markedsdominerende i Danmark. CEO, Mads Mathiesen, forklarer her, hvilke tre punkter der set i bakspejlet har været de vigtigste for deres store succes.

 

Af Cecilie Fuhlendorff

For fire år siden mødtes CEO i Tradono, Mads Mathiesen, med Co-founder Martin Madsen, for at tale forretning. De var hverken venner eller kollegaer, men de havde begge en skabertrang, der skulle udleves. Den skabertrang skulle vise sig at ende med at blive en rigtig god forretning. I dag har Mads Mathiesen overordnet tre ting, han ser som essentielle punkter i …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.