De fleste iværksættere i dag er mere eller mindre afhængig af en hjemmeside og at potentielle kunder besøger denne hjemmeside. Det er det vi i online marketing-verdenen kalder for trafik til siden. Der er generelt set to måder, men kan skaffe relevant trafik til sin hjemmeside:

  • Betalt trafik (annoncering)
  • Organisk trafik (søgetrafik fra f.eks. Google)

Betalt annoncering kan være f.eks. annoncering på Facebook eller reklamerne i Googles søgemaskine, kaldet Adwords. I denne artikel skal det handle om den organiske trafik og mere specifikt om linkbuilding.

Hvor bliver kunderne af?

Uanset hvor flot og velskabt din nye hjemmeside er, så finder folk den ikke automatisk. Det er noget der kommer bag på mange. Man har måske investeret en del penge i at få designet og programmeret en hjemmeside eller webshop. Trykker på knappen og den er live på Internettet. Hvorfor kommer der …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.