Influenter er nutidens rockstjerner. De leverer content til en specifik målgruppe, der stoler på den enkelte. Det ved blogger og YouTube-vlogger Carla Mickelborg. Med et stærkt personligt brand styrer Carla både sin egen virksomhed og familievirksomheden GOALS. Hun har iværksat sine virksomheder med udgangspunkt i sin egen personlighed, og hun ved, hvordan personlig branding skal udøves i en verden af sociale medier.

Af Cecilie Fuhlendorff

I de sociale mediers tidsalder har marketing taget en drejning, der nu såvel som i fremtiden vil præge små og store brands. Influenter, bloggere og vloggere skaber virksomheder, hvor de er deres eget brand og virksomhed, samtidig med de er ansigt udadtil for andre brands. For de såkaldte digitale indfødte er begreber som likes, følgere, abonnenter og sponsorerede indlæg en naturlig del af ordforrådet, men hvad kan man som iværksætter egentlig bruge et digitalt hjerte og en tommeltot til?

Carla …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.