‘Personalization’ er et af de vigtigste konkurrenceparametre i 2018.

Persontilpasset indhold er ikke nyt. Det har eksisteret i flere år.

Du har måske oplevet, hvordan virksomheder målretter annoncer mod specifikke målgrupper? Eller mod en bestemt brugsadfærd?

Det kan også være, at du har fået forslag til nye køb baseret på din tidligere købshistorik?

Måske du også har set, hvordan sociale medier har fjernet deres kronologiske tidslinjer og erstattet dem med personlige feeds til den enkelte bruger?

Eksemplerne er mange.

Og i løbet af det seneste år er personalization kun blevet endnu mere udbredt.

Det betyder også, at forbrugerne har vænnet sig til at få persontilpassede oplevelser – hver eneste gang.

For virksomheder handler det altså om at kunne tilbyde personlige og individuelle oplevelser for den enkelte forbruger, så han/hun føler, at der er tale om 1:1 kommunikation.

Fokus skal rettes væk fra ‘one-size-fits-all’-tankegangen. Der …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.