Skal du i gang med det opsøgende salg – her er de klassiske fejl mange begår.

Det lyder lidt paradoksalt men mange begår de klassiske fejl f.eks. at de glemmer kundens behov, når de ringer for at præsentere dem selv eller deres ydelse.
De gør det ikke i en ond tro, men ihærdigheden for at præsenterer den løsning eller ydelser overskygger kundens behov udtaler Jannich Rindom ekspert i telemarketing.

En anden klassisk fejl som mange opsøgende sælgere eller mødebooker også begår
De ikke stiller nok spørgsmål som gør at de viser en oprigtig interesse for kundens behov. Derimod har de travlt med at afdække deres egne løsninger og egne behov.
I stedet burde de fokusere på hvor værdiskabelsen for kunden og hvor kunden kan drage nytte af den ydelse eller produkt som de tilbyder.
Jannich Rindom udtaler at han selv ved flere lejligheder gør meget ud af at fokusere på kundens interesser mere end sin egne, salg handler om relationer, troværdighed og …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.