Da de startede som praktikanter i en startup-virksomhed, gik det op for dem, hvad Facebook kan som annonceplatform. Herefter startede de deres eget bureau, hvor de kom til at stifte bekendtskab med funding-platformen Kickstarter. I dag har skaberne bag The Marketing Guy rejst mere end 10 millioner kr. til deres kunder og været involveret i nogle af de mest succesfulde Kickstartere i Norden. Nu er Nick Traulsen og Patrick Wolffgang fra The Marketing Guy klar til at give sin viden videre og lære dig, hvordan du får succes med din Kickstarter-kampagne.

 

Af Cecilie Fuhlendorff

Det kræver mere, end man tror, at lave en succesfuld Kickstarter-kampagne – det er hovedbudskabet fra de to skabere af The Marketing Guy, Nick Traulsen og Patrick Wolffgang. De har specialiseret sig i at hjælpe kunder med marketing og annoncering, og det hele startede for et par år siden, hvor de selv fik …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.