Af Simone Strandet fra Kompetencekanalen

Instagram er, som det hurtigst voksende sociale medie, nu oppe på ca. 700 mio. brugere på verdensplan. I Danmark har 24% af befolkningen en bruger på Instagram, og mediet bliver ofte brugt som inspirationskilde til indkøb, rejser og meget mere. Derfor er det også naturligt, at man som iværksætter stiller sig selv spørgsmålet: Skal min virksomhed være repræsenteret på Instagram?
Der er ikke et enslydende svar på det spørgsmål. Til gengæld er der en række overvejelser, du skal gøre dig, inden du tager beslutningen. Den bedste måde at vurdere, om en profil på Instagram er relevant for din virksomhed, er ved at lægge en strategi. Her må du overveje både din nuværende situation, benchmarking, målgruppen, strategi for profilen og implementeringen.

 

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.