Snapchat har åbnet op for annoncer i deres Discover- og MyStory-sektion samt videoannoncer, hvor du kan få vist ekstra informationer, hvis brugerne swiper opad på videoannoncen. Samtidig har du i din markedsføring mulighed for at tilføje brandede billedfiltre og lokale filtre med relation til dit firma. Det kan give dig nye muligheder for at nå især den yngre målgruppe.

I denne artikel vil jeg komme nærmere ind på de annonceringsmuligheder, som Snapchat tilbyder. I starten oplevede vi med Facebook, at man som virksomhed kunne hente billige leads og kunder hjem på grund af den lavere konkurrence. Det samme vil vi opleve med annoncering på Snapchat, så det er med at udnytte muligheden fra start, hvis sociale medier er relevante for målgruppen.

28 procent af danskerne har en Snapchat-konto. Dermed er Snapchat måske ikke nær så udbredt som Facebook og de andre sociale …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri. Få også digitale nyheder om innovation, opstart og vækst fra medlemsmagasinet Iværksætteren, samt invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag 

Læs mere