Skal du lykkes med at skille dig ud fra alle andre i branchen eller markedet, så skal du fortælle en anderledes historie om dit brand. Denne fortælling kan du hive frem igen og igen, da den udgør en kerne i relationen til dine kunder. Den kan for eksempel lyde sådan her: Velkommen til firmanavn.dk. Her finder iværksættere relevant information og brugbare tips til, hvordan de øger synligheden af deres brand i det digitale landskab og tiltrækker flere kunder til deres forretning. Helt konkret så handler kernefortællingen om, hvad du hjælper dine kunder med, og hvilket resultat de kan forvente i den anden ende. Hvad du kan lære af Chili Klaus Når din kernefortælling er på plads, skal du udvikle et koncept for dit indhold, som fanger, fascinerer eller underholder den gruppe af mennesker, som du i sidste ende gerne vil sælge noget til. De fleste af os kender Chili Klaus og hans videoer, hvor han har besøg af en kendis til en chilismagning. Han har haft held med at udvikle et koncept, som underholder, og det har skaffet hans brand stor synlighed i diverse medier og givet ham mange følgere på sociale medier. Efterfølgende har han gjort en forretning ud


Opret et gratis medlemsskab herunder for at få fuld adgang til alle vores artikler, den nyeste digitale udgave af vores medlemsmagasin Iværksætteren, og støt samtidigt op om dansk iværksætteri.

Er du allerede gratis medlem, så login nedenfor.

Logge Ind

   
Ny Bruger Registrering
*Obligatorisk felt