Facebook er verdens største sociale medie og en spændende platform at afsætte dine varer fra – hvis du kan finde ud af at bruge den rigtigt.

Den rigtige måde er ikke at booste dine indlæg.

Det er heller ikke at lave ’organisk Facebook’, hvor du forsøger at samle ”Likes” sammen i et tempo der er hurtigere end hvor hurtigt Facebook kan devaluere værdien af samme.

Hvis du vil sælge med Facebook i din webshop skal du betale. Pay to play. Men så er det til gengæld også effektivt.

Det vil jeg gerne vise et par eksempler på i dag:

Events

Du har mulighed for gratis at oprette begivenheder – events – på Facebook. Det er brugbart, hvis du arrangerer en fest for dine venner og også i forbindelse med markedsføringen af din webshop. Et godt eksempel på dette er hvordan Dennis Drejer gjorde i forbindelse med Black Friday for hans garnbutik Rito.

På Black Friday ventede mange af Dennis’ kunder på de gode tilbud. For at …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri.

Du får Danmarks førende startup-medie, Iværksætteren, hvor du får eksklusiv indsigt i spændende danske startups og deres innovative forretninger, invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag

 

Når opretter dig som gratis medlem af Dansk Iværksætter Forening, giver du samtykke til:

  1. At vi opbevarer dine oplysninger på en sikker database.
  2. At vi må sende dig et ugentligt nyhedsbrev, som du altid kan afmelde igen.