Du har webshoppen og du er klar til at sende varer ud til alle dine kunder. Nu mangler bare de faktiske kunder. Og hvad kan du så gøre? En mulighed er at sætte sig tilbage og vente på, at de kommer af sig selv. En mere tillokkende løsning er aktivt at vise verden, at din shop eksisterer og er “open for business”. Det får du to gode tips til her. Brug PriceRunner Pricerunner fra Nykøbing Falster har effektivt placeret sig som den største danske prissammenligningstjeneste for fysiske produkter. Du betaler intet for at blive oprettet og en lille pris per klik, der føres til din side. Da mange af de kliks konverterer (når folk leder efter pris er de typisk også interesserede i at købe) er Pricerunner en for mange butikker en meget billig markedsføringskanal. Udfordringen ved Pricerunner er, at du skal have de billigste priser, hvis du for alvor skal have noget ud af tjenesten. Kun med de billigste priser ryger du nemlig helt op i toppen af prissammenligningen. Dynamisk remarketing Med dynamisk remarketing har du mulighed for på Facebook og med Google AdWords i form af display-netværket at vise annoncer for de præcise produkter, som dine besøgende har kigget på. Des mere relevante annoncer du laver, des bedre konvertering vil du generelt opleve inden for online marketing. Annoncer for de præcise produkter med billeder og pris den besøgende har kigget på er meget relevant. Du kan se gode tips til opsætning af dine remarketing annoncer direkte på leadsonline.dk – en blog om online leadgenerering. Held og lykke med din webshop!


Opret et gratis medlemsskab herunder for at få fuld adgang til alle vores artikler, den nyeste digitale udgave af vores medlemsmagasin Iværksætteren, og støt samtidigt op om dansk iværksætteri.

Er du allerede gratis medlem, så login nedenfor.

Logge Ind