Vi har nået endnu en milepæl i vores historie og har netop rundet en halv milliard brugere, som har været igennem vores online kø-system. Queue-it har kunder overalt i verden og vores kundeliste tæller blandt andet navne som T-Mobile, ToysRus, Tick-ets.com og en række offentlige myndigheder, heriblandt SKAT.

Vi er enormt stolte over den succes, vi har opnået på forholdsvis kort tid. Vores online kø-løsning sikrer en god kundeoplevelse og -service og ikke mindst vores kunders indtjening, når der er høj trafik på websitet. At vi nu har haft en halv milliard brugere igennem vores system betyder, at vi rent faktisk har gjort en forskel for rigtig mange mennesker, og det er vi selvfølgelig virkelig stolte af.

Queue-it er en global virksomhed, og vi har kunder verden over. Allerede tilbage i december 2013 tilføjede vi det sidste kontinent til vores globale udbredelse; nemlig Asien, hvor kunden Thai Ticket Major blev tilføjet vores kundeportefølje. I denne uge har vi blandt andet haft travlt med at hjælpe vores kunder i Sydamerika, som over de næste par uger afvikler en række ”Cyber Monday” kampagner. Cyber Monday er én af de største online shopping dage på året. En dag hvor nedbrud, netop som en virksomhed omsætter allermest i minuttet, kan blive katastrofal.

Det betyder naturligvis rigtig meget for os, at vi er lykkedes med vores idé og forretningskoncept. Vi har i dag sorte tal på bundlinjen og har sat os ambitiøse vækstmål for fremtiden. Samtidig holder vi fast i vores ambition, som har været klar fra start: Queue-it skal være den primære globale platform for online kø-afvikling.