Marianne Ingvardsen er uddannet tøjdesigner og har i mange år rejst rundt i metropolbyerne. Da hun siden fik børn og begyndte at tage på campingferie med sine børn, gik det op for hende, at campingvognene var noget kedelige i deres brune og beige farver. Hun besluttede sig for at indtage et overset marked og begyndte, med sine egne ord, at ”pimpe dem op”.

Først købte hun én og satte den i stand. Hun kaldte den Silverfox. Da hun tog på ferie med sin sølvfarvede retro-campingvogn, blev der spurgt meget ind til campingvognen, og straks fik hun idéen om at istandsætte og leje campingvogne ud. Efterhånden begyndte erhvervslivet at henvende sig til hende, og hun begyndte at lave ”customized caravans” som rullende kontorer og show-rooms til både messer, events og forskellige slags shows, der skulle bruges i firmaregi. Campingvogne med make-overs er et overset nicheområde, som Marianne Ingvardsen havde indtaget.

”Jeg er gået ind i det marked, som går under …

Opret et gratis medlemskab for at læse videre ✅

Med et gratis medlemskab bliver du en del af Danmarks største iværksætterfællesskab og støtter aktivt op om dansk iværksætteri. Få også digitale nyheder om innovation, opstart og vækst fra medlemsmagasinet Iværksætteren, samt invitationer til spændende iværksætterevents og meget mere.

Bliv en del af fællesskabet i dag 

Læs mere