”Jeg har selv vejet 130 kilo og brugt størrelse 54, så jeg kender udmærket følelsen af ikke at kunne finde tøj i almindelige butikker. Det er ikke nogen rar oplevelse at stå og svede i et omklædningsrum, der er alt for trangt, mens man har på fornemmelsen, at den åleslanke ekspedient tænker ”hold da op, hun er uformelig”. Det er en af grundene til, at det er attraktivt at købe tøjet på nettet,” siger Tina Sørensen og fortæller, at hun har brugt sine egne erfaringer i forbindelse med indkøb af tøjet. ”Jeg synes der er en tendens til, at man bare propper store mennesker i noget, der ligner et telt. Som stor stiller man ofte ikke nogen særlige krav, fordi man er vant til, at det kan man ikke. Men jeg prøver at finde noget der passer, og som samtidig er klædeligt, og jeg forhandler mange af de mærker, som jeg selv kunne lide at bruge, da jeg var stor,” siger Tina Sørensen. Antallet af kunder i webshoppen stiger støt, og målet er at ansætte den første medarbejder inden for en overskuelig fremtid. Helt så lyst så det dog ikke ud de første måneder efter åbningen. ”Jeg havde en rigtig dårlig start og var lige ved at opgive. Jeg havde kun fire handler i løbet af de første måneder og risikerede at brænde inde med et kæmpe varelager,” siger Tina Sørensen og fortæller, at hun lavede en ”kæmpe brøler”. ”Det firma der lavede min webshop fortalte mig, at Google AdWords ikke var noget jeg skulle tænke på, for det skulle de nok tage sig af. Men der skete ingenting. Og da jeg fik indsigt i min Google-konto kunne jeg se, at det var de helt forkerte søgeord jeg havde. Så jeg allierede mig med et andet firma, som startede helt


Opret et gratis medlemsskab herunder for at få fuld adgang til alle vores artikler, den nyeste digitale udgave af vores medlemsmagasin Iværksætteren, og støt samtidigt op om dansk iværksætteri.

Er du allerede gratis medlem, så login nedenfor.

Logge Ind