Lad os starte med at få én ting på det rene: Tanken om at sætte sit lys under en skæppe er ikke en, man dyrker på det strategiske designbureau e-Types. Tværtimod. Stedet og dets indehavere udstråler, at man godt ved, at man kan noget udover det sædvanlige – og når det nu engang er sådan, hvorfor så skjule at man netop har vundet en kæmpe opgave i Atlanta i skarp konkurrence med 30 af verdens bedste bureauer, eller at man har adskillige priser for fremragende design stående? Her spiser man kirsebær med de allerstørste, og man kan lide smagen. Når medstifter og direktør Rasmus Ibfelt bliver spurgt, om hvordan e-Types oprindeligt startede, tager han os med tilbage til 1997, hvor bureauet først så dagens lys. ”Ideen til fællesskabet opstod blandt en gruppe grafiske designere på Danmarks Designskole, som havde en usædvanlig stor interesse for typografi – altså skrifttyper – og så var der mig, som var designer inden for beklædning. Vi svingede rigtig godt sammen, og så havde vi store planer fra starten. For det første ville vi lave noget helt nyt design og efter egen mening naturligvis klart federe design end det man så rulle ud på samlebånd fra


Opret et gratis medlemsskab herunder for at få fuld adgang til alle vores artikler, den nyeste digitale udgave af vores medlemsmagasin Iværksætteren, og støt samtidigt op om dansk iværksætteri.

Er du allerede gratis medlem, så login nedenfor.

Logge Ind

   
Ny Bruger Registrering
*Obligatorisk felt