Som iværksætter har du måske fået den gode idé at fremstille nogle produkter i udlandet, at lave en webbutik eller at importere produkter. Du har sikkert lagt mange kræfter i at designe eller finde det helt rigtige produkt og du har nok også gjort dig tanker om, hvem dine kunder er, hvor de befinder sig, og hvor meget de vil købe.     Logistikeksperter, som IVÆRKSÆTTEREN har talt med, vil til gengæld vædde på, at du og mange andre iværksættere ikke har gjort jer tilstrækkelig mange tanker om, hvordan produkterne skal opbevares, pakkes og sendes ud til slutbrugere eller forhandlernettet. Varehåndteringen – eller logistikken – kan man ”jo bare klare selv. Så sparer vi jo de penge”, synes mange iværksættere at tænke. Men her kan man let gå galt i byen, for det kan kræve meget tid, mange vennetjenester og mange kræfter selv at losse, opbevare, pakke og sende ud. Det værste ”Det værste, man som iværksætter kan gøre, er selv at stå for logistikken. For så tager du fokus væk fra kunderne og markedet. Det, du ”sparer” ved at sætte vennerne til at tømme skibscontainerne for dine varer og selv stå for pakning og forsendelse til kunderne, sætter du til


Opret et gratis medlemsskab herunder for at få fuld adgang til alle vores artikler, den nyeste digitale udgave af vores medlemsmagasin Iværksætteren, og støt samtidigt op om dansk iværksætteri.

Er du allerede gratis medlem, så login nedenfor.

Logge Ind

   
Ny Bruger Registrering
*Obligatorisk felt